a>

25/1/12

Οι κάτοχοι tablet ξοδεύουν περισσότερα στο e-shopping



Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων καταστημάτων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ. 

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablet δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphone τους ή τα παραδοσιακά laptop και PC. Αυτός είναι ο λόγος που «οι χρήστες tablet ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011», σύμφωνα με την Adobe.

Κύρια ευρήματα

  • Οι χρήστες tablet δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphone και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptop/desktop.
  • Οι χρήστες tablet ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptop/desktop.
Η Adobe εκδίδει τις λεγόμενες μελέτες «Adobe Digital Marketing Insights», οι οποίες απευθύνονται στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου με μελέτες και στοιχεία σχετικά με το digital marketing. 

Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα.

«Η Adobe αντιλαμβάνεται την ανάγκη των retailers να βελτιστοποιήσουν τα sites τους για τους επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών, και τα ευρήματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν ότι τα tablets είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό νέο κανάλι πωλήσεων το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι marketers», δήλωσε ο Brad Rencher, senior vice president and general manager, Adobe Digital Marketing Business.

«Αυτή η μελέτη δείχνει τη σπουδαιότητα της βελτιστοποίησης της e-tail στρατηγικής για τους χρήστες tablets το 2012 ώστε να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του σημαντικά προσοδοφόρου και συνεχώς αυξανόμενου καταναλωτικού κοινού».

Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως είναι τα smartphones, καθίσταται ως μία συνήθης πρακτική πλέον. Με την αύξηση, όμως, των συσκευών iPad και των AndroidTM tablets, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν επιπλέον ανάγκες βελτιστοποίησης ώστε να μπορούν να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες online shopping. Εάν οι retailers αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο τη στρατηγική τους για τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, τότε ίσως χάσουν τη δυναμική των χρηστών tablets.

Πηγή: in.gr
Share on :
 
© Copyright Tablets for All 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates and Theme4all