Κατ’ αρχήν, η Google επιβεβαίωσε την αίσθηση που υπήρχε πως οι χρήστες των tablets τα αγόρασαν κυρίως για να ψυχαγωγούνται. Το 91% του χρόνου που περνούν σε ένα tablet είναι για προσωπικούς λόγους και όχι για εργασία. Μάλιστα, οι περισσότεροι “πέρασαν” όλες τις ψυχαγωγικές λειτουργίες που είχαν στο φορητό υπολογιστή τους στο tablet τους.
Πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως ελάχιστοι καταναλωτές παίρνουν μαζί τους τα tablet τους όταν φεύγουν από το σπίτι. Όμως, τα μεταφέρουν μαζί τους όταν πηγαίνουν ταξίδι για διακοπές ή για επαγγελματικούς λόγους, όπου τα χρησιμοποιούν πολλές φορές αντί ενός φορητού υπολογιστή. Ενδιαφέρον είναι ακόμη το γεγονός ότι, το tablet είναι συσκευή που χρησιμοποιεί μόνο ένας άνθρωπος, αν και υπάρχουν καταναλωτές που μοιράζονται τη συσκευή τους με άλλα μέλη της οικογένειας τους.